Atsiliepimai

Aukštos kokybės klientų aptarnavimas yra esminė „Ramirent“ prekinio ženklo dalis. Maloniai, informatyviai ir greitai aptarnauti klientai lieka lojalūs „Ramirent“ įmonei. Tikime, kad aukštos kokybės klientų aptarnavimas mus išskiria iš kitų.

Norime pirmauti klientų aptarnavimo srityje, todėl visuose savo veiklos etapuose atsižvelgiame į klientus. Norint, kad tai pavyktų, visi privalome įdėti daug pastangų, dirbti komandoje ir išlaikyti tvirtus verslo procesus.

Mūsų pažadas klientams yra:
Maloniai Jus pasitiksime, išklausysime, sužinosime, pasidalinsime savo žiniomis bei pasiūlysime geriausią Jums sprendimą.

Mūsų veikloje tai reiškia, kad:
* savo klientus mes aptarnaujame maloniai ir profesionaliai;
* mes tinkamai pasiruošiame klientų priėmimui;
* mes priimame visus klientus;
* mes atidžiai išklausome klientus ir stengiamės Juos pažinti;
* mes pasiūlome geriausius įmanomus sprendimus, kad klientas gautų maksimalią naudą;
* mes pateikiame klientui saugius ir tvarius sprendimus;
* mes nuomą paverčiame sklandžia ir lengva patirtimi;
* klientus vienodai gerai aptarnaujame tiek su jais bendraudami tiesiogiai, tiek telefonu ar el. paštu.